Termin składania ofert upływa dnia 28.02.2025 r. godz. 11.00.
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: przy ul. Unii Europejskiej 3, 05-090 Raszyn, w Biurze Obsługi Klienta – pokój nr 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy około 25kW na gruncie przy Stacji Uzdatniania Wody zlokalizowanej przy ul. Leśnej w m. Sękocin Nowy gm. Raszyn” lub przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: ekoraszyn@ekoraszyn.pl w terminie do dnia 28.02.2025 r., godz.10.30., podając tytuł
„Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy około 25kW na gruncie przy Stacji Uzdatniania Wody zlokalizowanej przy ul. Leśnej w m. Sękocin Nowy gm. Raszyn”.
NIE OTWIERAĆ PRZED 28.02.2025 r. godz. 11.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.02.2025 r. godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego.
Pytania zadane w toku postępowania oraz odpowiedzi:
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji płatności w formie zaliczkowej np. w określonym procencie wartości zamówienia?
Odp.: Nie, jedynie opłata wstępna do leasingu.
Czy Zamawiający wyraża zgodę na cesję wierzytelności wynikających z realizacji przedmiotowego zamówienia na rzecz osoby trzeciej, w szczególności instytucji finansowej?
Odp.: Tak, na rzecz instytucji finansowej – leasing.